Sayfalar

11 Aralık 2014 Perşembe

BENEFİT || They're Real Mascara

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar ! 
Bugün sizlere uzun zamandır aklımda olan Benefit’in o meşhur maskarasını anlatacağım.Ürünü alıp hayal kırıklığına uğramaktan korktum ve illa ki bu ürünü denemek istiyorsam seyahat boyunu alıp fikir sahibi olmak istedim.


Ürünü kullanmaya başladığım andan itibaren ba-yıl-dım diyebilirim :) Öncelikle Sürümü çok rahat çok kolay sürülüyor.Standart rimellerden farklı olarak bu rimelin fırçasında iki faz var, birinci faz yatay uygulama, ikinci faz ise uç kısmındaki diken diken görünen yeriyle uygulama.


Birinci faz yatay uygulama kirpiklerinizi hacimlendiriyor, dik tutuyor yaptığınız ikinci uygulamada da kirpiklerinizi güzelce ayırıyor.



Rimeli sürdüm ve tüm gün boyunca bulaşma,dökülme,akma gibi problemlerle karşılaşmadım.Takma kirpik varmış izlenimi bırakıyor ve ben bu özelliğini çok sevdim arkadaşlarım ilk sürdüğüm andan itibaren “Aaa sen takma kirpik mi taktın!?” gibi sorular soruyor ve ben de “Ahaha hayır bu They’re Real mucizesi” diyerekten reklamımsı bir cevap veriyorum :)


Waterproof olmamasına rağmen suya karşı çok dayanıklı bir ürün.Uygulaması çok rahat,alt kirpiklerime uygularken bile bulaşma yapmadı.Birçok rimelin kullanım ömrü 3 ay fakat They’re Real’ın kullanım ömrü 6 ay.Dayanıklı olmasını bu süreden de anlayabiliriz.Bana göre 2 tane olumsuz yanı var.İlki fiyatı,biraz daha uygun olmasını isterdim,ikincisi ise kirpiklerden temizlemesi biraz güç oluyor.Eğer sizde kirpiklerinizi teker teker tarayacak,ayıracak,uzatacak,akmayacak ve bulaşmayacak bir rimel arıyorsanız Sephora mağazalarına koşuuun derim,sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder