Sayfalar

28 Ağustos 2014 Perşembe

L'oreal Volume Million Lashes Excess Mascara

Hiç yorum yok:
 
Uzuuun bir aradan sonra herkese merhaba ! :)

Bu yazımda sizlere son zamanlarda en çok elimin gittiği favori rimelim olan L'oréal Volume Million Lashes'tan bahsedeceğim.


Öncelikle istediğim rimelde neler ararım ondan bahsetmek istiyorum.Benim rimelim kirpiklerimi yapıştırmamalı,akmamalı,dolgun göstermeli ve  gözlerimi rahatsız etmemeli.Bu rimelin renk vermesi oldukça başarılı,simsiyah kirpikleriniz oluyor.Likit yapıda fakat hiç bulaşmıyor.Rimelin fırçası güzel, ideal boyutta ve tam da gereken miktarda ürün alıyor. 


Rimellerde ki o klasik plastiğimsi koku bu rimel de yok aksine çok hoş bir gül kokusu var beni çok şaşırttı :) İnce ve az kirpiğe sahip olanların edinmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

                                 


Tek kat sürdüğümde benim kirpiklerimi böyle gösteriyor;
                  
        

L'oreal Volume Million Lashes Excess Mascara'nın performansını çok beğendim. Silikon-plastik yapılı ve taraklı fırçaları seviyorsanız önerebilirim,sevgiler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder