Sayfalar

4 Temmuz 2014 Cuma

L'oreal Elseve Extraordinary Oil

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar !

Bugün aldığım günden beri devamlı kullandığım hatta 2.şişesine geçtiğim oldukça bereketli ve mükemmel bir ürün ile karşınızdayım.

Gerçekten mucizevi bir bakım yağı ! Saç bakımı için kullandığımız diğer serumlardan biraz farklı. Sadece silikon ve türevlerinden oluşan bir içeriğe sahip değil ; çiçek özleri ve yağları da mevcut. Farkı da buradan geliyor zaten. Hafif ama hoş bir kokuya ve yine diğer standart serumlarla kıyaslanınca daha sıvı bir yapıya sahip. İçerisinde soya yağı,keten tohumu yağı,çiçek özleri ve aklınıza gelebilecek saça faydalı daha birçok değerli çiçek özünün yağı var.Ben saçımda mucizeler yarattığına inanıyorum :) Ürün 100 ml ve pompalı bir şişesi var.Kullanımı çok rahat pompası hiçbir sorun yaratmıyor.



Ben bu ürünü banyo öncesinde saçlarımın boyuna ve ucuna uyguluyorum.5 dk bekletiyorum öyle banyoya giriyorum.Daha sonra banyodan çıkınca nemli saçlarıma elime 2 pompa sıkarak elimde ürünü ısıtır gibi yedirip saçlarıma sürüyorum.Saçlarımı şekillendirdikten sonra son dokunuş uygulaması gibi uyguluyorum.Saçlarıma ısı uygulayacaksam (fön,düzleştirici..) ısıdan koruması adına önce saçlarıma sürüp sonra ısı uyguluyorum..


Saç yüzeyini pürüzsüzleştirme görevi gören bu serum; tam da iddia ettiği gibi saçı pürüzsüz, yumuşak ve parlak yapıyor,saçı yağlandırmıyor,ağırlaştırmıyor.Üstüne bir de uygun fiyatıyla mutlaka alınıp denenmesi gerekenlerden.Benim favori saç bakım ürünüm ! Kesinlikle tavsiye ediyorum,sevgiler ! :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder